• امنیت یکپارچه


امنیت یکپارچه

چهل سال از انقلاب اسلامی گذشته بود و نهال جوان انقلاب به سن ثمر و پختگی رسید.  چهل سالگی رسیدن انسان به کمال رشد و عقل است که یک نوع پختگی را در فکر و زندگی انسان گزارش می کند.

در این سن و سال انسانها نوعاً قدرت تجزیه و تحلیل درست را پیدا کرده، قدردان والدین می شوند و با یاد آوری و شکر نعمتها و لطفهای گذشته ی الهی از این ناحیه، درخواست کننده الطاف و نعمتهای دیگر برای آینده می شوند.

غالب انبیا نیز در چهل سالگی مبعوث به نبوت شده اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ما حضرت امام خامنه ای با نگاهی به اربعین سالی انقلاب اسلامی رهنمود هایی را بیان کردند تا متذکر شوند الطاف الهی خداوند را به پاداش همدلی و وحدت کلمه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و همچین نمایی از افق پیش روی ملت ایران را ترسیم کردند. حفظ تمامیت ارضی و ثبات سیاسی مرهون جانفشانی های مردم کشورمان است .

در خون مردم کشورمان ایمان و روحیه آزادگی قدمتی به اندازه تاریخ دارد. گام دوم انقلاب اسلامی را با ذکریاد و خاطره تمامی مردم ایران در گذشته و با امید و آرزوی سرافرازی فرزندانمان و فانوس هدایت رهبری به نیابت از حضرت ولیعصر روحی فداه آغاز کردیم.

اثر پیش رو:
طراحی پوستر برای جملاتی که از یک حکیم و دانشمند می شنویم کار ساده ای نیست. گاهی میتوان وزن اثر را بر دوش ناب بودن جمله انداخت و گاهی از انجام چنین کاری خجالت زده می شوی. باری صاحب ابزار گرافیکی حاضر حدود محدودش هم قد جملات بیانیه تاریخی گام دوم نیست و این را خود بهتر میداند.

پوستر امنیت یکپارچه و مجموعه پوستر های گام دوم انقلاب اسلامی در حال و هوای لذت بخش دوران اقتدار جمهوری اسلامی ایران طراحی شده اند و دارای جزئیات زیبایی از داشته های انقلابی ما است که امیدواریم چشم نواز باشد.

کلیپ موشن گرافیک نیز به منظور شنیدن صدای حکیم فرزانه انقلابمان و ایمان به اثر گذاری صدایشان در قلوب مومنان برای این اثرتولید شده است.

 

اربعین سنه. چهل سالگى. گام دوم انقلاب اسلامی. رهبر معظم انقلاب. پوستر امنیت یکپارچه. کلیپ موشن گرافیک

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

دیدگاه های امنیت یکپارچه
برای نوشتن دیدگاه و نقد خود درباره این پست ابتدا وارد شوید.